Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of the NRSC test during the use of biofuels for the Zetor Forterra tractor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027031%3A_____%2F16%3AN0000035" target="_blank" >RIV/00027031:_____/16:N0000035 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41310/16:72643

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vuzt.cz/svt/vuzt/publ/P2016/052.pdf" target="_blank" >http://www.vuzt.cz/svt/vuzt/publ/P2016/052.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of the NRSC test during the use of biofuels for the Zetor Forterra tractor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Production of solid particles increases significantly the degree of danger of combustion engines. Currently there are many design solutions which aim to reduce smoke of combustion engines. One of the most significant solutions suggests the increase of injection pressures up to the limit of 250 MPa and filtering the exhaust gases. The paper compares different fuels and biofuels and their effect on emissions of supercharged engine. The comparison uses the 8-point NRSC test during which the following fuels were used: diesel, rapeseed methyl ester, and hydrogenated oil.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the NRSC test during the use of biofuels for the Zetor Forterra tractor

  • Popis výsledku anglicky

    Production of solid particles increases significantly the degree of danger of combustion engines. Currently there are many design solutions which aim to reduce smoke of combustion engines. One of the most significant solutions suggests the increase of injection pressures up to the limit of 250 MPa and filtering the exhaust gases. The paper compares different fuels and biofuels and their effect on emissions of supercharged engine. The comparison uses the 8-point NRSC test during which the following fuels were used: diesel, rapeseed methyl ester, and hydrogenated oil.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20704 - Energy and fuels

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of 6th International Conference on Trends in Agricultural Engineering 2016

  • ISBN

    978-80-213-2683-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    478-483

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Science

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Prague

  • Datum konání akce

    7. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000390603400076