Odolnost proti těžebně dopravní erozi - potenciál (mapa)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027049%3A_____%2F06%3A8P002240" target="_blank" >RIV/00027049:_____/06:8P002240 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00027049:_____/06:#0000256
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odolnost proti těžebně dopravní erozi - potenciál (mapa)
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z poměrně častých úkazů je poškození lesa při těžbě porostů těžkými mechanizmy. To následně přispívá k rozvoji eroze. Potenciální odolnost proti těžebně dopravní erozi je podmíněna stanovištěm, druhovou a věkovou skladbou porostů a především obdobím těžby.
Název v anglickém jazyce
Resistance to logging and hauling erosion ? potential situation
Popis výsledku anglicky
Forest damage caused by logging and hauling operations with heavy-duty machines is one of the relatively frequent phenomena. These operations contribute to the occurrence of erosion. Potential resistance to logging and hauling erosion is conditioned by the site, species and age composition of forest stands, and mainly by the season when logging and hauling operations are carried out.
Klasifikace
Druh
X - Nezařazeno
CEP obor
DO - Ochrana krajinných území
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QF4061" target="_blank" >QF4061: Krajinný plán mikroregionu v návaznosti na řešení krajinných opatření významného vodního toku</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů