Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lesní dopravní síť na LS Stožec Národního parku Šumava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F06%3A00095369" target="_blank" >RIV/62156489:43410/06:00095369 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00583171:_____/06:#0000041

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A forest road network in Forest District Stozec, National Park Sumava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the transport segment of Forest District Stozec in the Sumava National Park, effects of a forest road network on the water regime of forest ecosystems and anthropogenic disturbances were studied. Opening up the forest does not show essential effects on runoff from a watershed but it is necessary to deal with erosion caused by logging operations, particularly primary timber hauling. Also the slope of skidding trails shows considerable effects on the surface disturbance. Logging operations have to be carried out in proper time using low-impact harvesting technology. Planning skidding trails cannot be dealt with only from the viewpoint of immediate need of felling but it is necessary to take into account potential negative impacts on water management and the environment.

  • Název v anglickém jazyce

    A forest road network in Forest District Stozec, National Park Sumava

  • Popis výsledku anglicky

    In the transport segment of Forest District Stozec in the Sumava National Park, effects of a forest road network on the water regime of forest ecosystems and anthropogenic disturbances were studied. Opening up the forest does not show essential effects on runoff from a watershed but it is necessary to deal with erosion caused by logging operations, particularly primary timber hauling. Also the slope of skidding trails shows considerable effects on the surface disturbance. Logging operations have to be carried out in proper time using low-impact harvesting technology. Planning skidding trails cannot be dealt with only from the viewpoint of immediate need of felling but it is necessary to take into account potential negative impacts on water management and the environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/SM%2F2%2F25%2F04" target="_blank" >SM/2/25/04: Posouzení míry antropogenního narušení vodního režimu lesních ekosystémů a jeho důsledků na změnu funkčních schopností lesů, návrh revitalizačního managementu (řešení pro modelové povodí)</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Present and Future of Forest Opening Up and Hydrology

  • ISBN

    963-9364-78-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    8-19

  • Název nakladatele

    University of West Hungary

  • Místo vydání

    Sopron

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku