The Role of Educational Programmes and Their Effect on Self-Education: An Example from Practice in the Context of Encountering Different Cultural Influences
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F23%3A43926356" target="_blank" >RIV/00216208:11120/23:43926356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.5281/zenodo.10414286" target="_blank" >https://doi.org/10.5281/zenodo.10414286</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10414286" target="_blank" >10.5281/zenodo.10414286</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Role of Educational Programmes and Their Effect on Self-Education: An Example from Practice in the Context of Encountering Different Cultural Influences
Popis výsledku v původním jazyce
The role of educational programmes and their influence on personal development (self-education) is indisputable. The aim of this article is to reflect on my personal experiences from a summer school completed in July 2023 at Oxford University. Using a very specific example, I try to explain the motivations that led me to attend the summer school and the possible practical effects in my professional and personal life.
Název v anglickém jazyce
The Role of Educational Programmes and Their Effect on Self-Education: An Example from Practice in the Context of Encountering Different Cultural Influences
Popis výsledku anglicky
The role of educational programmes and their influence on personal development (self-education) is indisputable. The aim of this article is to reflect on my personal experiences from a summer school completed in July 2023 at Oxford University. Using a very specific example, I try to explain the motivations that led me to attend the summer school and the possible practical effects in my professional and personal life.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Theology and Philosophy of Education
ISSN
2788-1180
e-ISSN
2788-1180
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
25-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—