Nové pohledy na vztah mezi učitelem a žákem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F02%3A00000967" target="_blank" >RIV/00216208:11150/02:00000967 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové pohledy na vztah mezi učitelem a žákem
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie má dvě části.Tradiční pohledy zahrnují učitelovy postoje vůči žákům, učitelovo očekávání a sociální klima třídy. Druhá část přináší netradiční pohledy: zvládání školní zátěže učitelem a žáky, žákovské hledání pomoci.
Název v anglickém jazyce
New viewpoints on the ralationships between teachers and students
Popis výsledku anglicky
The survey study has two parts. The traditional viewpoint describes the teacher's attitude to students, the teacher's expectations and the social climate in the class. The second part describes non-traditional viewpoints.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F01%2F0659" target="_blank" >GA406/01/0659: Sociální opora u dětí a dospívajících v psychicky náročných situacích.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vedení školy
ISBN
80-902189-7-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
45
Strana od-do
1-45
Název nakladatele
Raabe,s.r.o.
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—