Elektronické učení a individuální styly učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F04%3A00002095" target="_blank" >RIV/00216208:11150/04:00002095 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronické učení a individuální styly učení
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je věnována autoregulovanému učení, jakož i vztahu mezi vnějším řízením a autoregulací při učení. Jsou zde prezentovány výsledky těch výzkumů o elektronickém učení z let 1998-2002, které se snaží respektovat různé styly učení studentů.
Název v anglickém jazyce
E-learning and individual learning styles
Popis výsledku anglicky
The study deals with the self-regulation learning, as well as the relation of outer control and self-regulation in learning. The results of those studies in e-learning from years 1998-2002 which tried to respect the different learning styles of studentsare presented here.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F0829" target="_blank" >GA406/02/0829: Matematické vzdělávání orientované na žáka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Československá psychologie
ISSN
0009-062X
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
247-262
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—