Motivace školy jako instituce ke zvládání problémů a ke změně školního klimatu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F05%3A00003596" target="_blank" >RIV/00216208:11150/05:00003596 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Motivace školy jako instituce ke zvládání problémů a ke změně školního klimatu
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie vychází z metafory škola = osobnost. Na klima školy aplikuje čtyři teorie: 1. motivační teorii o zvládání zátěže osobnosti; 2. teorii mentální reprezentace; 3. teorii intrapersonální a interpersonální motivace, 4. teorii behaviorální autoregulace.
Název v anglickém jazyce
Motivation of a school as an institution for changing a school climate and for managing problem
Popis výsledku anglicky
Overview study stems from a metaphor school - personality. Four main theories are applied to school climate: 1. Motivation theory about coping with stress in personality; 2. Mental representation; 3. Theory of intrapersonal and interpersonal motivation;4. Theory of behavioral selfregulation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychosociální klima školy III.
ISBN
80-86633-4-54
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
29
Strana od-do
34-62
Název nakladatele
MSD, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—