Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Člověk a vzdělání v informační společnosti: vzdělání a život v komputerizovaném světě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F07%3A00003952" target="_blank" >RIV/00216208:11150/07:00003952 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49234293:_____/07:#0000001

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Člověk a vzdělání v informační společnosti: vzdělání a život v komputerizovaném světě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři knihy vycházejí z opakovaných výzkumů implementace informačních a komunikačních technologií do společnosti a z aktuálních výzkumů využívání elektronických médií, počítače a internetu ve vzdělávání. Mapují nejen vývoj informační společnosti, ale také naznačují, kam by se měla zaměřit pozornost pedagogů a výchovných pracovníků, kteří se zabývají využitím nových informačních technologií při výuce a ve vzdělávání. Kniha je příspěvkem k oboru mediální pedagogika, který patří v informační a 'učící se'společnosti k nejdůležitějším odvětvím moderní pedagogiky. Ocení ji učitelé všech stupňů škol, pracovníci v oblasti celoživotního vzdělávání, studenti informatiky, společensko-vědních disciplín a pedagogických fakult, pracovníci v oblasti knihovnictví akaždý, kdo se zajímá o proměny společnosti pod vlivem nových informačních a komunikačních technologií.

  • Název v anglickém jazyce

    Man and Education in Informational Society: Education and Life in Computerized World

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of this book draw from repeated research results on implementing information and communication technology into society, and from actual research on utilization of electronic media, PCs and internet in education. They survey not only the development of the information society but hint at areas where pedagogues and educationalists employing new information technology in instruction and education should focus their attention. The book is a contribution to the field of medial pedagogy, which isone of the most important branches of modern pedagogy in the information and ?learning? society. Teachers of all school levels and in the lifelong education sphere, students of informatics, humanitarian disciplines and teacher training colleges, librarypersonnel and everybody who is interested in societal changes due to new information and communication technologies will appreciate this book.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1J021%2F04-DP2" target="_blank" >1J021/04-DP2: Vliv computerizace na edukační procesy a na osobnost člověka v informační společnosti</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7367-230-0

  • Počet stran knihy

    296

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy