Zdravotní stav a životní styl učitelů různých stupňů škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F11%3A10106578" target="_blank" >RIV/00216208:11150/11:10106578 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216275:25520/11:39892929
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zdravotní stav a životní styl učitelů různých stupňů škol
Popis výsledku v původním jazyce
Bylo provedeno anonymní dotazníkové šetření zaměřené na hodnocení percepce rizik vyplývajících z pozitivní rodinné anamnézy a z konkrétního životního stylu daného respondenta. Byl hodnocen životní styl, negativní návyky a kvalita života učitelů. Zjišťován byl rovněž způsob trávení volného času, zejména míra pohybové aktivity a další možnosti relaxace.
Název v anglickém jazyce
Health state and life style of teachers of various school levels
Popis výsledku anglicky
This anonymous questionnaire survey was carried out in order to evaluate perception of risks arising from a positive family history and lifestyle of a particular respondent. We evaluate lifestyle, negative habits and quality of life of teachers. We alsoinvestigated ways of spending free time, especially physical activity level and other options for relaxation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
61
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
164-174
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—