Nová determinanta žákova rozvoje - autoregulace učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F99%3A00001920" target="_blank" >RIV/00216208:11150/99:00001920 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nová determinanta žákova rozvoje - autoregulace učení
Popis výsledku v původním jazyce
Součástí rozvoje žákovy osobnosti je také dovednost monitorovat sám sebe, motivovat se k změnám, řídit svoje učení a vyhodnocovat účinnost svého snažení. Užitečným vodítkem pro nácvik autoregulace je model B. Zimmermana obsahující fázi uvažování, prováděí a volní kontroly a fázi sebereflexe.
Název v anglickém jazyce
New determinant of student's development - self-regulation of learning
Popis výsledku anglicky
Component of development of pupils personality is the ability of self-controling, self-motivation to changes, self-regulation of learning and evaluation of efficiency of striving. Model of B.Zimmerman is very usefull for training of self-regulation hichcontaints part of thinking, performance and mind control and part of self-perception.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F96%2F1186" target="_blank" >GA406/96/1186: Matematické vzdělávání 5-15letých žáků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Výchova a vzdelávanie na prelome tisícročí
ISBN
80-7097-365-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Název nakladatele
Prírodovedecká fakulta UP JŠ v Košiciach
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—