Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865612" target="_blank" >RIV/70883521:28150/11:43865612 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním tématem knihy je autoregulace učení. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část pojednává o teoretickém základě autoregulace učení. Autoři se zaměřují na modely a fáze autoregulace učení. V detailu popisují autoregulační modely učení B. J. Zimmermana, P. R. Pintricha a M. Boekaerta. Druhá část knihy prezentuje kvatitativní výzkum mechanismů autoregulace učení studentů. Autoři detailně popisují svůj výzkum zaměřený a kognitivní, metakognitivní a motivační aspekty učení studentů pomáhajících profesí. Autoři v závěru identifikují mechanismy učení autoregulačních procesů studentů.
Název v anglickém jazyce
Functional mechanisms of development of student's self-regulated learning
Popis výsledku anglicky
The main theme of this book is self-regulated learning. The book is divided into two parts. The first part is about the theoretical basis of self-regulated learning. There, a definition and various views on self-regulated learning are given. The authorsare focused on models and phases of self-regulated learning. The self-regulated learning models of B. J. Zimmerman, P. R. Pintrich and M. Boekaerts are described in detail. At the end of the first part there are described factors that determine the self-regulated learning process. These factors are motivation, cognitive strategies, metacognitive strategies and environment. The second part of this book presents a qualitative research of students? self-regulated learning mechanisms. The authors describe in detail their research which was focused on cognitive, metacognitive and motivational aspects of helping profession students' learning. The research method was the focus group. Finally, the authors identified learning mechanisms of stude
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86798-17-2
Počet stran knihy
81
Název nakladatele
Hnutí R, nakladatelství s mezinárodní vědeckou redakcí
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—