Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865612" target="_blank" >RIV/70883521:28150/11:43865612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mechanismy fungování rozvoje autoregulace učení studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavním tématem knihy je autoregulace učení. Kniha je rozdělena do dvou částí. První část pojednává o teoretickém základě autoregulace učení. Autoři se zaměřují na modely a fáze autoregulace učení. V detailu popisují autoregulační modely učení B. J. Zimmermana, P. R. Pintricha a M. Boekaerta. Druhá část knihy prezentuje kvatitativní výzkum mechanismů autoregulace učení studentů. Autoři detailně popisují svůj výzkum zaměřený a kognitivní, metakognitivní a motivační aspekty učení studentů pomáhajících profesí. Autoři v závěru identifikují mechanismy učení autoregulačních procesů studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    Functional mechanisms of development of student's self-regulated learning

  • Popis výsledku anglicky

    The main theme of this book is self-regulated learning. The book is divided into two parts. The first part is about the theoretical basis of self-regulated learning. There, a definition and various views on self-regulated learning are given. The authorsare focused on models and phases of self-regulated learning. The self-regulated learning models of B. J. Zimmerman, P. R. Pintrich and M. Boekaerts are described in detail. At the end of the first part there are described factors that determine the self-regulated learning process. These factors are motivation, cognitive strategies, metacognitive strategies and environment. The second part of this book presents a qualitative research of students? self-regulated learning mechanisms. The authors describe in detail their research which was focused on cognitive, metacognitive and motivational aspects of helping profession students' learning. The research method was the focus group. Finally, the authors identified learning mechanisms of stude

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86798-17-2

  • Počet stran knihy

    81

  • Název nakladatele

    Hnutí R, nakladatelství s mezinárodní vědeckou redakcí

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy