Determinanty autoregulace interkulturního učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509899" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509899 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Determinanty autoregulace interkulturního učení
Popis výsledku v původním jazyce
Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsánydeterminanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice.
Název v anglickém jazyce
Determinants of self-regulation of intercultural learning
Popis výsledku anglicky
The text is focused on self-regulation of intercultural learning. This theme is not described in detail in the Czech pedagogy. Intercultural learning is considered to be an important component in the area of intercultural coexistence. The author is focused on intercultural learning definition and its specific explanation. The self-regulation of intercultural learning is demonstrated on the Kitsantas? and Talleyrand?s (2005) model. Finally there are described determinants of self-regulation of intercultural learning, which are: motivation, cognition and metacognition.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů
ISBN
978-80-7315-214-7
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
101-112
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—