Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Determinanty autoregulace interkulturního učení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509899" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509899 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Determinanty autoregulace interkulturního učení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text je zaměřen na autoregulaci interkulturního učení. Tato problematika není v českém pedagogickém prostředí dosud detailně popsána. Interkulturní učení pokládáme za důležitou komponentu v oblasti interkulturního soužití. Autor se soustředí na definování pojmu interkulturní učení a na vysvětlení jeho specifik. Autoregulace interkulturního učení je demonstrována na modelu Kitsantasové a Talleyranda (2005). Nakonec jsou prostřednictvím modelu interkulturní kompetence Popeové a Reynoldsové (1997) popsánydeterminanty autoregulace interkulturního učení, kterými jsou: motivace, kognice a metakognice.

  • Název v anglickém jazyce

    Determinants of self-regulation of intercultural learning

  • Popis výsledku anglicky

    The text is focused on self-regulation of intercultural learning. This theme is not described in detail in the Czech pedagogy. Intercultural learning is considered to be an important component in the area of intercultural coexistence. The author is focused on intercultural learning definition and its specific explanation. The self-regulation of intercultural learning is demonstrated on the Kitsantas? and Talleyrand?s (2005) model. Finally there are described determinants of self-regulation of intercultural learning, which are: motivation, cognition and metacognition.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů

  • ISBN

    978-80-7315-214-7

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    101-112

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly