Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-Regulated Learning as an Crucial Value of the Creative Personality

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A43866048" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:43866048 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Autoregulácia učenia ako hodnota kreatívnej osobnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ciel'om predkladanej kapitoly je charaktrizovať autoreguláciu v systéme tvorivej osobnosti. Autoregulácia učenia ako fínálna a inštrumentálna hodnota osobnosti determinuje jej sebaakturalizáciu. Autorka Hl'adá možnosti ako sebakoncepciu rozvíjať v súlades jej aktualizačnou tendenciou. V uvedenej súvislosti charakterizuje dimenzie sebaregulácie učenia, pričom sa opiera o literatúru domácej a zahraničnej proviniencie. Sebereguláciu nezužuje iba na oblasť školského poznávania, ale vníma ju aj ako potencionalitu na ceste celoživotného vzdelávania, ktoré zahŕňa proces stávania sa tvorivou osobnosťou, poznanie seba samého, motiváciu a vol'u ako determinanty svojho poznania.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Regulated Learning as an Crucial Value of the Creative Personality

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this chapter is to describe self-regulated learning in system of creative personality. Self-regulation of learning as a final and instrumental value of personality determines its self-actualisation. Authoress seeks possibilities to develop self-conception in accordance with actualisation tendency. In that context, she is characterizing self-regulation dimensions of learning, relying on literature of domestic and foreign provenance. Authoress does not diminish self-regulation only to area of school cognition, but sees it as poncionality towards lifelong learning, which involves a process of becoming a creative personality, self perception, motivation and desire as determinants of self knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů

  • ISBN

    978-80-7315-214-7

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-124

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly