Syntaktický popis jazyka a jeho místo ve škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006221" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006221 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Syntaktický popis jazyka a jeho místo ve škole
Popis výsledku v původním jazyce
Zdůrazněn význam syntaktické analýzy ve školní výuce pro její formativní sílu i pro získání znalosti lingvistických pojmů důležitých pro cizojazyčnou výuku. Odmítnuto chápání valenčního přístupu jako větně kreativního ve srovnání s údajně analytickým charakterem koncepce větněčlenské.
Název v anglickém jazyce
Syntactic description of the language in the school education
Popis výsledku anglicky
A great signification of the syntactic analysis in the scool education. A valency conception does not describe the creative processes in language, the classic part-of-sentece conception is not an analytic process.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Syntax a jej vyučovanie
ISBN
80-8050-930-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
30-37
Název nakladatele
Univerzita Konštantína Filozofa
Místo vydání
Nitra
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—