Příspěvek k dynamické diagnostice předškolních dětí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006679" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příspěvek k dynamické diagnostice předškolních dětí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek shrnuje výzkumnou studii o užití dynamické diagnostiky a vyšetření při hře s podporou videotréninku interakcí u předškolních dětí.
Název v anglickém jazyce
Paper about dynamic assesment of preschool children
Popis výsledku anglicky
This study explores possibilities of the use of dynamic assessment and play-based-assessment of preschool children with a support of video interaction guidance.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pražské sociálně vědní studie / Prague Social Science Studies
ISSN
1801-5999
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
PSY 002
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
1-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—