Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příspěvek k dynamické diagnostice předškolních dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006679" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Příspěvek k dynamické diagnostice předškolních dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek shrnuje výzkumnou studii o užití dynamické diagnostiky a vyšetření při hře s podporou videotréninku interakcí u předškolních dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Paper about dynamic assesment of preschool children

  • Popis výsledku anglicky

    This study explores possibilities of the use of dynamic assessment and play-based-assessment of preschool children with a support of video interaction guidance.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pražské sociálně vědní studie / Prague Social Science Studies

  • ISSN

    1801-5999

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    PSY 002

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    1-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus