Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Programy rozvoje informační gramotnosti na vysokých školách v České republice: cesta teorie a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102821" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102821 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Information literacy programmes in higher education in the Czech Republic: The path of theory and practice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Policies, research activities and initiatives related to the issue of information literacy in the area of higher education in the Czech Republic are introduced in this chapter. The crucial points of the National Educational Policy are presented in the context of the higher education reality.

  • Název v anglickém jazyce

    Information literacy programmes in higher education in the Czech Republic: The path of theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    Policies, research activities and initiatives related to the issue of information literacy in the area of higher education in the Czech Republic are introduced in this chapter. The crucial points of the National Educational Policy are presented in the context of the higher education reality.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/IAA701010606" target="_blank" >IAA701010606: Interakce člověk-počítač v humanitních vědách</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Information Literacy at the crossroad of Education and Information Policies in Europe

  • ISBN

    978-88-8080-096-5

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    302

  • Název nakladatele

    Consiglio Nazionale delle Ricerche

  • Místo vydání

    Řím

  • Kód UT WoS kapitoly