Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak získat, udržet a neztrácet autoritu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00200024" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00200024 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak získat, udržet a neztrácet autoritu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má vespolečnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Jevůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of authority

  • Popis výsledku anglicky

    In the same way, as it is adjudged to individuals or social groups, authority can be related to scientific fields, philosophical theories and even to social institutions. What is the place of contemporary school within this intersection of relations? Does it reflect the crisis of culture, society and democracy? What does one understand under the term of "authority" and what are its features? What is authority based on? To what extent is it necessary to deal with authority in the period of its indubitable crisis? Is there anything new we can discover in this area? To what extent is it useful to consider authority a pedagogical problem?

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F0546" target="_blank" >GA406/06/0546: Změny v koncepcích výchovy a vzdělávání v podmínkách učící se a pluralitní společnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-247-0817-5

  • Počet stran knihy

    141

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy