Palestine in Pixels: The Holy Land, Arab-Israeli Conflict, and Reality Construction in Video Games
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200502" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200502 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Palestine in Pixels: The Holy Land, Arab-Israeli Conflict, and Reality Construction in Video Games
Popis výsledku v původním jazyce
This article explores the ways in which Palestine is envisioned, and its representation constructed, in contemporary video games. It discusses the potential and limitations of various game genres for modeling complex historical and political realities.
Název v anglickém jazyce
Palestine in Pixels: The Holy Land, Arab-Israeli Conflict, and Reality Construction in Video Games
Popis výsledku anglicky
This article explores the ways in which Palestine is envisioned, and its representation constructed, in contemporary video games. It discusses the potential and limitations of various game genres for modeling complex historical and political realities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Middle East Journal of Culture and Communication
ISSN
1873-9857
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—