Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tales about Happiness with Fairies, Elves, Gnomes, and Other Good Spirits

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200651" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200651 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tales about Happiness with Fairies, Elves, Gnomes, and Other Good Spirits

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Introduced here is a learning tool of a new type, so called hybrid book - in this case an English reader for the students with special needs. This type of modern audiovisual computer learning programme is in great favour at foreign universities because it stimulates both sight and hearing of all the students which enables not only deaf, blind and multiple handicapped students, but in fact anyone interested in improving their reading and listening skills in that particular language to work with the reader. As this hybrid book was created in four language mutations (Czech, English, German, Russian), and because the basic characteristics of such a learning tool is that the written text, being projected on the computer screen, is at the same time voiced over, students can get back to single paragraphs and more difficult text passages several times at their individual pace which makes the hybrid book an ideal resource also for the self-access programmes of foreign language studies. Another

  • Název v anglickém jazyce

    Tales about Happiness with Fairies, Elves, Gnomes, and Other Good Spirits

  • Popis výsledku anglicky

    Introduced here is a learning tool of a new type, so called hybrid book - in this case an English reader for the students with special needs. This type of modern audiovisual computer learning programme is in great favour at foreign universities because it stimulates both sight and hearing of all the students which enables not only deaf, blind and multiple handicapped students, but in fact anyone interested in improving their reading and listening skills in that particular language to work with the reader. As this hybrid book was created in four language mutations (Czech, English, German, Russian), and because the basic characteristics of such a learning tool is that the written text, being projected on the computer screen, is at the same time voiced over, students can get back to single paragraphs and more difficult text passages several times at their individual pace which makes the hybrid book an ideal resource also for the self-access programmes of foreign language studies. Another

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče