Analýza vyučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00201440" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00201440 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza vyučování
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá obsahovými i procesuálními aspekty vyučování. Pozornost zaměřuje na následující aktuální problémy: základní školské dokumenty; cíle výuky v současnosti; rozvoj školního vzdělávání, výstavba učebních plánů a plánování obsahu výuky; výukové metody a formy; osobnost pedagoga a jeho autorita; evaluace; komunikativní strategie ve výuce; informační výcjova a elektronizace ve školství atd.
Název v anglickém jazyce
Analysis of teaching
Popis výsledku anglicky
The textbook concetrate on actual problems: educational legislation and educational reform; actual objektives of teaching; curriculum development, bulding and planning; teaching methods and style; teacher personality and his authority; educational communication and so one.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-2857-5
Počet stran knihy
230
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—