Učební kompetence v kontextu psychologie školního učení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00201510" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00201510 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učení
Popis výsledku v původním jazyce
Učební kompetence v kontextu psychologie školního učeníPublikace se zabývá novým konceptem edukačního paradigmatu založeného na osvojování a rozvoji kompetencí. Cílem publikace je představit možnosti aplikace uvedeného konceptu ve vzdělávání dospělých, rozvoji a řízení lidských zdrojů v kontextu psychologickém a sociálně-ekonomickém.
Název v anglickém jazyce
The learning competency and psychology school learning
Popis výsledku anglicky
This publication deals with a new concept of competency-based educational paradigm. The publication aims to present possible ways of application of the aforementioned concept in adult education, human resources managment and development in psychologicaland social-economic context.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Jaroslav Veteška a kol. Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
—
Počet stran knihy
340
Název nakladatele
Educa Service ve spolupráci s Univerzitou J.A.Komenského Praha
Místo vydání
Praha 2009
Kód UT WoS kapitoly
—