Celoživotní učení, edukace dospělých a seniorů : (relační a kauzální analýza geneze)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19510%2F14%3A%230000328" target="_blank" >RIV/47813059:19510/14:#0000328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Celoživotní učení, edukace dospělých a seniorů : (relační a kauzální analýza geneze)
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace obsahuje výstup z analytické explorace klíčových prvků vzniku a sociálně-historického kreování konceptu celoživotního učení (CŽU), edukace dospělých a edukace seniorů s důrazem na kontext dnešního euroregionu a České republiky. Metodologicky zvýrazňuje význam a vzájemnou propojenost teoretických konceptů CŽU, edukace dospělých a seniorů, kriticky hodnotí klíčové ideje, mapuje kontinuální obohacování a umocňování teorie a praxe daných oblastí o konkrétní koncepční aspekty a prvky, vyvolané aktuálními dobovými sociálně-ekonomickými potřebami, porovnává různé teoretické přístupy a odbornou terminologii a identifikuje inspirační impulzy z jiných vědních oblastí, které vyústily do současného multi-paradigmatického pojetí. Publikace obsahuje i hodnotné informace o teoretických konceptech, významných autorech publikujících v předmětné oblasti, jakož i o klíčových dokumentech evropské a národní legislativy, včetně procesů jejich implementace. Taktéž nabízí i analýzu institucionální s
Název v anglickém jazyce
Lifelong Learning, Adults and Seniors Education : (relational and causal analysis of genesis)
Popis výsledku anglicky
Presented publication is based on long-term analytical exploration of key components of the Lifelong Learning (LLL), Adults Education, and Seniors (OlderAdults/Elderly/) Education concept formation and their socio-historical development with accent to the context of today Euro-region and the Czech Republic. The publication underlines methodological importance and mutual interconnections of theoretical concepts of Lifelong Learning, Adults Education, and Seniors Education, as well as critically evaluatestheir ideas. He pursues too the process of their continual enrichment by particular theoretical aspects emerging due to social-economic needs of the different times, and pays special attention to the ideas connected with recent multi-paradigmatic approach. The publication contains valuable information about theoretical concepts of distinguished authors in this area, as well as information about key European and national governmental legislative documents and process of their implementat
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7329-403-8
Počet stran knihy
103
Název nakladatele
Repronis
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—