Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výchovný poradce a jeho kolegové aneb jak nalézt optimální způsoby spolupráce.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053242" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053242 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výchovný poradce a jeho kolegové aneb jak nalézt optimální způsoby spolupráce.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se věnuje pozici výchovného poradce ve škole a možnostem jeho spolupráce s ostatními kolegy - učiteli, jeho pozici v rámci školního poradenského pracoviště a nejčastějším tématům odborné práce, jimiž se výchovní poradci v tomto kontextu zabývají. Cílem článku je poukázat na efektivní formy spolupráce v rámci školy.

  • Název v anglickém jazyce

    School counsellor and his/her colleagues : how to reach efficient cooperation.

  • Popis výsledku anglicky

    The text focuses on school counsellors' position within a school and possible ways of cooperation between counsellors and other teachers. It further pays attention to counsellors' position within a school counselling centre and the most frequent topic ofprofessional work in this context. The aim of the article is to show efficient ways of cooperation.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů