Výchovný poradce a jeho kolegové aneb jak nalézt optimální způsoby spolupráce.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053242" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053242 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovný poradce a jeho kolegové aneb jak nalézt optimální způsoby spolupráce.
Popis výsledku v původním jazyce
Text se věnuje pozici výchovného poradce ve škole a možnostem jeho spolupráce s ostatními kolegy - učiteli, jeho pozici v rámci školního poradenského pracoviště a nejčastějším tématům odborné práce, jimiž se výchovní poradci v tomto kontextu zabývají. Cílem článku je poukázat na efektivní formy spolupráce v rámci školy.
Název v anglickém jazyce
School counsellor and his/her colleagues : how to reach efficient cooperation.
Popis výsledku anglicky
The text focuses on school counsellors' position within a school and possible ways of cooperation between counsellors and other teachers. It further pays attention to counsellors' position within a school counselling centre and the most frequent topic ofprofessional work in this context. The aim of the article is to show efficient ways of cooperation.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů