VÝUKA KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ ZDRAVOTNICKÝCH OBORŮ.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10070565" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10070565 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VÝUKA KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ STUDENTŮ ZDRAVOTNICKÝCH OBORŮ.
Popis výsledku v původním jazyce
Komunikační proces je základním východiskem při uspokojování potřeb nemocných. Součástí dorozumívacího řetězce jsou jednotlivé kroky, oblasti, které na sebe vzájemně navazují a jejichž zvládnutí vyžaduje osvojení dovedností podporujících kvalitní komunikaci. Zvládnutí komunikačních úskalí je otázkou porozumění, opakování a upevňování osvojených dovedností a získávání nových zkušeností na klinických pracovištích. Při studiu všech zdravotnických oborů je nezbytná výuka komunikačních dovedností, které jsoujedním z pilířů hodnocení úrovně ošetřovatelské péče. Autoři příspěvku předkládají postřehy a odlišnosti ve vnímání výuky komunikačních dovedností v oborech bakalářského a magisterského studia.
Název v anglickém jazyce
TEACHING COMMUNICATION SKILLS OF MEDICAL STUDENTS COURSES
Popis výsledku anglicky
The communication process is an essential starting point in meeting the needs of patients. The public address strings are the steps, areas that build on each other and whose mastery requires learning skills that support good communication. Coping with communication difficulties is a matter of understanding, repetition and consolidation of skills and gaining new experiences in the clinics. In the study of all medical disciplines is essential teaching communication skills, which are one of the pillars ofassessing the level of nursing care. The contributors present observations and differences in the perception of teaching communication skills in the fields of Bachelor's and Master's degree.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný sborník příspěvků a abstrakt z konference s mezinárodní účastí
ISBN
978-80-87347-03-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakultní nemocnice v Motole
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
16. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—