Ethnicity, Transnational Communication and Consumerism among the Hip-hop Subcultures in Vienna
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10108597" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10108597 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Ethnicity, Transnational Communication and Consumerism among the Hip-hop Subcultures in Vienna
Popis výsledku v původním jazyce
In my article I observe facination by consumer culture among migrant youth in Vienna. I analyse in particular youth of ex-Yugoslav and Turkish descent.
Název v anglickém jazyce
Ethnicity, Transnational Communication and Consumerism among the Hip-hop Subcultures in Vienna
Popis výsledku anglicky
In my article I observe facination by consumer culture among migrant youth in Vienna. I analyse in particular youth of ex-Yugoslav and Turkish descent.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
The Ethnically Diverse City
ISBN
978-3-8305-1641-5
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
509-516
Počet stran knihy
620
Název nakladatele
Berliner Wissenschafts-Verlag GmbH
Místo vydání
Berlin
Kód UT WoS kapitoly
—