Mýty o základních školách a víceletých gymnáziích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110453" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110453 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mýty o základních školách a víceletých gymnáziích
Popis výsledku v původním jazyce
Stať shrnuje výsledky empirické sondy mezi studenti FF a PřF UK, která zjišťovala postoje těchto studentů k průběhu jejich studia na víceletých gymnáziích a druhém stupni základní školy.
Název v anglickém jazyce
Myths of the elementary schools and secondary grammar schools
Popis výsledku anglicky
The essay summarizes the results of an empirical survey among students of the Faculty of Philosophy and the Faculty of Science of the Charles University. The research surveyed attitudes of students to their studies on eight-year grammar schools and the second grade of elementary schools.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0258" target="_blank" >GA406/08/0258: Idea rovných příležitostí a kvalita vzdělání v českém a světovém kontextu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání
ISBN
978-80-246-1911-8
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
173-191
Počet stran knihy
348
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—