Názory učitelů základních škol na potřebu změn ve školním vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F13%3A10145701" target="_blank" >RIV/00216208:11410/13:10145701 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.orbisscholae.cz/archiv/2013/2013_1_05.pdf" target="_blank" >http://www.orbisscholae.cz/archiv/2013/2013_1_05.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Názory učitelů základních škol na potřebu změn ve školním vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu názorů učitelů základních škol a studentů fakult připravujících budoucí učitele na změny, které se uskutečnily nebo které by se podle jejich názoru měly uskutečnit ve školním vzdělávání v návaznosti na změnyve společnosti. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na kvótním výběru 553 učitelů ze 128 základních škol z celé ČR. Prezentovaný výzkum ukazuje, že učitelé pociťují potřebu změn, ale mají velmi rozdílné pohledy na to, jaké změny již proběhly, a zejména na to, jaké by měly být priority dalšího vývoje
Název v anglickém jazyce
Opinions of basic school teachers on the changes in school education
Popis výsledku anglicky
The paper presents the results of the survey of the attitudes of basic school teachers and students of faculties of education towards changes or intended changes in school education that have been invented in reaction to changes in the society. The datawere obtained in a questionnaire survey of 553 teachers from 128 schools from the whole country. The survey shows that teachers perceive the need for change. They have, however, very different opinions on the changes already implemented and on the futurepriorities.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Orbis scholae
ISSN
1802-4637
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
79-100
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—