Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktika z pohledu zdravotnického pracovníka.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10127403" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10127403 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktika z pohledu zdravotnického pracovníka.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických zásad z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, se kterými se blíže seznamují účastníci v certifikovaném kurzu "Mentor klinické praxe ošetřovatelství a porodní asistence" v Ústeckém kraji. Jdeo didaktické metody a zásady, které lze uplatnit při vedení klinické ošetřovatelské praxe. V průzkumném dotazníkovém šetření bylo zjištěno, že více než polovina účastníků kurzu (51,32%) považuje výběr didaktické metody adekvátní věku studenta za nejvýznamnější faktor. Dalším z faktorů, který je podle respondentů významný je využívání takové didaktické metody při výuce, která je informačně nosná (26,32%). V neposlední řadě považují účastníci kurzu za významný vliv zvolené didaktické metody na formovánístudenta (19,74%). Mezi nejčastěji uváděné zásady efektivního naslouchání uvádí respondenti nejčastěji ochotu naslouchat a porozumět (46,05%), udržení očního kontaktu mezi hovořícím a naslouchajícím (34,21%) a vhodné prostředí, ve kterém

  • Název v anglickém jazyce

    Didactics from the perspective of a healthcare professional

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the general evaluation of teaching principles from the perspective of nurses and midwives, which is closer to familiarize participants in a certified course "Mentor clinical practice of nursing and midwifery" in region. It is a didactic methods and principles that can be applied in the conduct of clinical nursing practice. In exploratory questionnaire survey found that more than half of the participants (51.32%) considered selection of age appropriate teaching methods the student the most important factor. Another factor that is important according to the respondents, the use of such teaching methods in the classroom, which is the information carrier (26.32%). Finally, consider the course participants as a significant effect of the adopted didactic methods for forming student (19.74%). Among the most commonly cited principles of effective listening most respondents stated their willingness to listen and understand (46.05%), maintaining eye contact between speaking

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference Jihlavské zdravotnické dny 2012

  • ISBN

    978-80-87035-52-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    942-948

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava,

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    19. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku