Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10285838" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10285838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam didaktiky z pohledu zdravotnického pracovníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na obecné hodnocení didaktických metod z pohledu všeobecné sestry a porodní asistentky, které může uplatňovat po studiu certifikovaného mentorského kurzu při svém pedagogickém působení. Didaktické metody výuky, které jsou po teoretické části procvičovány, odkrývají možnosti každého zdravotnického pracovníka v oblasti vyučování, velmi často vedou k sebepoznání slabých a silných stránek osobnosti jednotlivce a ukazují na náročnost profesionálního pedagogického vedení studentů nebo absolventů zdravotnických oborů, kteří nastupují do praxe. Zvládnutí jednotlivých didaktických pojmů, výukových forem a metod výuky jsou pro prakticky založeného odborníka často výraznou překážkou. Hodnocení nejen celého obsahového pojetí kurzu, ale především jeho praktického didaktického nácviku je výchozí pro další zdokonalování efektivity a zaměření následných etap realizace kurzu.

  • Název v anglickém jazyce

    Importance didactics from perspective medical worker

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the general evaluation of teaching methods from the perspective of nurses and midwives, which may be applied after studying certified mentor course in their teaching activities. Didactic teaching methods that are practiced on the theoretical part, reveal the possibilities of each health care worker in the fields of teaching, very often lead to self-awareness of strengths and weaknesses of an individual personality and show the complexity of the professional pedagogical students orgraduates of medical disciplines, who are embarking into practice. Mastery of teaching concepts, teaching forms and methods of teaching are practically based specialist often a significant obstacle. Evaluation not only of the whole concept of the coursecontent, but also its practical didactic training is the default for further improving the efficiency and focus of subsequent stages of implementation of the course.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní konference Jihlavské zdravotnické dny 2014

  • ISBN

    978-80-87035-85-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    452-457

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    24. 4. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku