Poznámky k diskusi o vědním profilu teorie výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10133094" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10133094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poznámky k diskusi o vědním profilu teorie výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zamýšlí nad definicemi a pojetím teorie výchovy, která prošla od Lindnerova vystoupení pozvolným vývojem, ale uchovala si trvale úzkou vazbu na filosofii výchovy. Otázka vědního profilu teorie výchovy je stále otevřenou záležitostí, občas se blíží obecné pedagogice, občas filosofii výchovy, problémy má i tehdy, když se chce profilovat jako empirická disciplína.
Název v anglickém jazyce
Notes Related to Disskusion of the Academics Profile of the Theory of Education
Popis výsledku anglicky
The autor reflects on the definitions and concepts of the theory of education, which passed from Lindnerova show gradual evolution, but the permanently retain close links to the philosophy of education. The question of the abademic profile of the theoryof education profile is still an open issue, sometimes approaching general pedagogy, philosophy of education at times, has problems even if he wants to position itself as an empirical discipline.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
62
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
396-403
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—