Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poznámky k diskusi o vědním profilu teorie výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10133094" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10133094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poznámky k diskusi o vědním profilu teorie výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zamýšlí nad definicemi a pojetím teorie výchovy, která prošla od Lindnerova vystoupení pozvolným vývojem, ale uchovala si trvale úzkou vazbu na filosofii výchovy. Otázka vědního profilu teorie výchovy je stále otevřenou záležitostí, občas se blíží obecné pedagogice, občas filosofii výchovy, problémy má i tehdy, když se chce profilovat jako empirická disciplína.

  • Název v anglickém jazyce

    Notes Related to Disskusion of the Academics Profile of the Theory of Education

  • Popis výsledku anglicky

    The autor reflects on the definitions and concepts of the theory of education, which passed from Lindnerova show gradual evolution, but the permanently retain close links to the philosophy of education. The question of the abademic profile of the theoryof education profile is still an open issue, sometimes approaching general pedagogy, philosophy of education at times, has problems even if he wants to position itself as an empirical discipline.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    62

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    396-403

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus