Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lze vrátit smysl hodinám filozofie?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A10222391" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:10222391 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lze vrátit smysl hodinám filozofie?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dějinách filozofie se opakovaně setkáváme se základním problémem: Je filozofie vědou nebo pouze prezentací rozporuplných názorů? Didaktika filozofie se liší od ostatních oborových didaktik již jen tím, že brání svůj obor vůči dehonestaci, tuto obranu je možno považovat za primární výchovně vzdělávací cíl didaktiky filozofie. Využití moderních metod a IKT ve výuce filozofie je považováno, a to neprávem, za druhotný problém.

  • Název v anglickém jazyce

    Is it possible to restore the meaning of philosophy lessons?

  • Popis výsledku anglicky

    In the history of Philosophy we repeatedly encouter the basic problem: Is Philosophy a science or is it just a presentation of inconsistent opinions? Didactics of Philosophy differs from didactics of other fields in the fact that it defends Philosophy against dishonesty. It is possible to consider this defence as the primary educational aim of didactics of Philosophy. Utilisation of modern educational methods and ICT in the education of Philosophy is unjustly considered as secondary problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Interdisciplinárny dialóg odborových didaktík

  • ISBN

    978-80-8084-690-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Verbum

  • Místo vydání

    Ružomberok

  • Místo konání akce

    Ružomberok

  • Datum konání akce

    14. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku