Zkušenostní učení v příběhovém dramatu a učitelské vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10190899" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10190899 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenostní učení v příběhovém dramatu a učitelské vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá příběhovým dramatem jako jednou z významných cest, kterou se posiluje zkušenostní učení v učitelském vzdělávání. Po teoretických východiscích (učící se učitelé, učitelé v kooperativním společenství, drama jako učební médium) je analyzován potenciál příběhových dramat v kurikulu učitelského přípravného i dalšího vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Experiential learning in story drama and teacher education
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with story drama as a one significant way how to promote eperiential learning in teacher education. There is a theoretical framework (teachers as learners, teachers cooperative community, drama as a learning medium )and an analysis of astory drama potential in preservice and inservice teacher education curriculum.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Krajinou Zkušenostně reflektivního učení
ISBN
978-80-210-6296-2
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
68-82
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—