Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazyk jako stigma? Analýza chybovosti textů romských žáků 9. ročníků základních škol praktických

Popis výsledku

Studie se zabývá chybovostí v psaném projevu romských žáků 9. ročníků základních škol praktických.

Klíčová slova

secondary practical schoolpupilerror

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazyk jako stigma? Analýza chybovosti textů romských žáků 9. ročníků základních škol praktických

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá chybovostí v psaném projevu romských žáků 9. ročníků základních škol praktických.

  • Název v anglickém jazyce

    Stigmatised by language?

  • Popis výsledku anglicky

    The study is focused on the practice of error making in the written expression of the pupils in the 9th grade of the Secondary practical schools.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7308-486-8

  • Počet stran knihy

    146

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy

Základní informace

Druh výsledku

B - Odborná kniha

B

CEP

AI - Jazykověda

Rok uplatnění

2013