Rozbor a rozvoj dovedností cvičného učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10291288" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10291288 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozbor a rozvoj dovedností cvičného učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek souvisí s problematikou pregraduální přípravy budoucích učitelů, kontinuálního vzdělávání cvičných učitelů a vzdělávací politikou státu orientovanou na rozvoj klíčových kompetencí.
Název v anglickém jazyce
Practice teacher analysis and advancement of his competences
Popis výsledku anglicky
The contribution relates to a matters of the undergraduate teachers training, continual practice teachers training, and the state education policy, oriented towards development of the key competencies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Profesní rozvoj učitelů
ISBN
978-80-7290-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
172-181
Název nakladatele
: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta v Nakladatelství a vydavatelství KREACE, s. r. o., Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta
Datum konání akce
23. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—