Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrative potential of Language Management Theory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10314889" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10314889 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Integrativni potencijal teorie upravljanja jezikom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola uvádí do teorie jazykového managementu. Prezentuje její základní rysy včetně samotného konceptu jazykového managementu a vysvětluje pojetí jazykověmanagementového cyklu.

  • Název v anglickém jazyce

    Integrative potential of Language Management Theory

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter provides an introduction to Language Management Theory. It defines the concept of language management and focuses on the subconcept of language management cycle.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Jezična kultura: Program i naslijeđe Praške škole

  • ISBN

    978-953-7963-24-8

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    293-303

  • Počet stran knihy

    341

  • Název nakladatele

    Srednja Europa

  • Místo vydání

    Zagreb

  • Kód UT WoS kapitoly