Značka "Made in Czechoslovakia" v Zemi vycházejícího slunce. Propagační činnost první Československé republiky v meziválečném Japonsku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325322" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325322 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Značka "Made in Czechoslovakia" v Zemi vycházejícího slunce. Propagační činnost první Československé republiky v meziválečném Japonsku
Popis výsledku v původním jazyce
Prvorepublikové firmy čelily při snahách o vstup na japonský trh značným obtížím. Důležitou roli mimo jiné sehrála malá důvěra japonské klientely v nezavedenou obchodní značku "Made in Czechoslovakia". Tuto nevýhodu se pokoušely odstranit zejména československé zastupitelské úřady přednáškovou a propagační činností (vzorkové výstavy apod.). Předkládaný příspěvek analyzuje tyto aktivity a snaží se najít odpověď na otázku, zda tyto aktivity výrazněji ovlivnily realizaci československo-japonské obchodní výměny v meziválečném období.
Název v anglickém jazyce
Trademark "Made in Czechoslovakia" in the Land of the Rising Sun. Propagation of the First Czechoslovak Republic in interwar Japan
Popis výsledku anglicky
Seeking to enter the Japanese market, companies of the first Czechoslovak republic faced considerable difficulties. Among other things, an important role was played by little confidence of Japanese clients in new and unknown trademark "Made in Czechoslovakia". Czechoslovak legation and consulates in Japan attempted to remove this difficulty by giving special lectures and doing other promotional activities (sample exhibitions etc.). The paper analyzes these activities and aims to find an answer whether they strongly influenced the realization of the Czechoslovak-Japanese trade relations in the interwar period.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
České, slovenské a československé dějiny 20. století X.
ISBN
978-80-7405-391-7
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
69-76
Počet stran knihy
280
Název nakladatele
Oftis
Místo vydání
Ústí nad Orlicí 2015
Kód UT WoS kapitoly
—