Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Značka "Made in Czechoslovakia" v Zemi vycházejícího slunce. Propagační činnost první Československé republiky v meziválečném Japonsku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10325322" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10325322 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Značka "Made in Czechoslovakia" v Zemi vycházejícího slunce. Propagační činnost první Československé republiky v meziválečném Japonsku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Prvorepublikové firmy čelily při snahách o vstup na japonský trh značným obtížím. Důležitou roli mimo jiné sehrála malá důvěra japonské klientely v nezavedenou obchodní značku "Made in Czechoslovakia". Tuto nevýhodu se pokoušely odstranit zejména československé zastupitelské úřady přednáškovou a propagační činností (vzorkové výstavy apod.). Předkládaný příspěvek analyzuje tyto aktivity a snaží se najít odpověď na otázku, zda tyto aktivity výrazněji ovlivnily realizaci československo-japonské obchodní výměny v meziválečném období.

  • Název v anglickém jazyce

    Trademark "Made in Czechoslovakia" in the Land of the Rising Sun. Propagation of the First Czechoslovak Republic in interwar Japan

  • Popis výsledku anglicky

    Seeking to enter the Japanese market, companies of the first Czechoslovak republic faced considerable difficulties. Among other things, an important role was played by little confidence of Japanese clients in new and unknown trademark "Made in Czechoslovakia". Czechoslovak legation and consulates in Japan attempted to remove this difficulty by giving special lectures and doing other promotional activities (sample exhibitions etc.). The paper analyzes these activities and aims to find an answer whether they strongly influenced the realization of the Czechoslovak-Japanese trade relations in the interwar period.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    České, slovenské a československé dějiny 20. století X.

  • ISBN

    978-80-7405-391-7

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    69-76

  • Počet stran knihy

    280

  • Název nakladatele

    Oftis

  • Místo vydání

    Ústí nad Orlicí 2015

  • Kód UT WoS kapitoly