Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Different strategies of teaching methodology of reading according to different levels and subjects

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10328505" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10328505 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    korejština

  • Název v původním jazyce

    Haksǔp tankjepjǒl, kwamokpjǒlloǔi ilkki kjosupǒp čǒnljak čchai

  • Popis výsledku v původním jazyce

    해외 대학교에서 실시되는 한국어 학습은 학습 목표와 주변조건 등에서 한국 현지와 비교하면 여러 가지 특성을 가지고 있다. 그 특성의 하나로 외국어 학습 영역 중 읽기의 상대적 중요성을 들 수 있다. 본 발표에서는 초/중/고급 단계별, 그리고 과목별로의 읽기 교수법 전략을 제시하고자 한다. 일반화된 방법론을 설계하기보다는 개별적 접근방식을 소개하고자 한다. 특히 구체적인 과목별로의 학습 목표에 따른 읽기의 차이점을 부각시킬 것이다.

  • Název v anglickém jazyce

    Different strategies of teaching methodology of reading according to different levels and subjects

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching of Korean language at universities outside Korea differs significantly from teaching on the spot in Korea in the goals, overall conditions and methodology. One of the characteristics of the overseach education is the relative importance of reading amongst various language competencies. In this study the author proposes different teaching strategies of reading and reading comprehension according to learners level and subject. The focus is put on specific approaches in connection with tought subjects and the objective of lessons.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů