Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé učitelů, jejich studenti a vztah teorie a praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10330406" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10330406 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelé učitelů, jejich studenti a vztah teorie a praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola věnuje pozornost tomu, jak učitelé učitelů na vysoké škole řeší a realizují vztah teorie a praxe ve výuce svých předmětů přímo na fakultě (v přednáškách, seminářích, cvičeních atd.). Podává strukturovaný přehled různých forem řešení tohoto vztahu. Poznatky byly zjištěny dotazováním jednak přímo akademických pracovníků a jednak studentů, resp. absolventů studií učitelství a pedagogiky a pozorováním.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers of teachers, their students and relationship between theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter pays attention to how "teachers of teachers" at the college realize and implement the relation between theory and practice in teaching their subjects directly on the faculty (in lectures, seminars, tutorials etc.). The text offers structured overview of different forms of solving this relationship. The findings were revealed by questioning both directly academics and students of teacher training and pedagogy and by observation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Ucit se byt ucitelem. K vybranym problemum ucitelskeho vzdelavani.

  • ISBN

    978-80-246-3465-4

  • Počet stran výsledku

    45

  • Strana od-do

    70-115

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly