Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělanost jako problém a jako výzva. K proměnám univerzity a smyslu vysokoškolské přípravy budoucích učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336433" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336433 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělanost jako problém a jako výzva. K proměnám univerzity a smyslu vysokoškolské přípravy budoucích učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola pojednává o současné situaci v teorii vzdělání a kritizuje nedostatečné filosofické zakotvení ideje vzdělanosti tam, kde jde o přípravu budoucích učitelů. V této souvislosti se ptá po důsledcích této situace v učitelském vzdělávání. Zjišťuje dále, z jakých skrytých předpokladů se odvíjejí dnešní možnosti univerzitního vzdělávání budoucích učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Education as a problem and a challenge. Glosses to the University transformation and to the meaning of teachers' College education

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter explains contemporary situation in the theory of education. It criticizes the lack of philosophical concept of education in teachers' College education. In the text, there are also inquiries on hidden sources of the ways teachers are educated today.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Učit se být učitelem. K vybraným problémům učitelského vzdělávání

  • ISBN

    978-80-246-3465-4

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    14-43

  • Počet stran knihy

    170

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly