Vzdělanost jako problém a jako výzva. K proměnám univerzity a smyslu vysokoškolské přípravy budoucích učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10336433" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10336433 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělanost jako problém a jako výzva. K proměnám univerzity a smyslu vysokoškolské přípravy budoucích učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola pojednává o současné situaci v teorii vzdělání a kritizuje nedostatečné filosofické zakotvení ideje vzdělanosti tam, kde jde o přípravu budoucích učitelů. V této souvislosti se ptá po důsledcích této situace v učitelském vzdělávání. Zjišťuje dále, z jakých skrytých předpokladů se odvíjejí dnešní možnosti univerzitního vzdělávání budoucích učitelů.
Název v anglickém jazyce
Education as a problem and a challenge. Glosses to the University transformation and to the meaning of teachers' College education
Popis výsledku anglicky
The chapter explains contemporary situation in the theory of education. It criticizes the lack of philosophical concept of education in teachers' College education. In the text, there are also inquiries on hidden sources of the ways teachers are educated today.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Učit se být učitelem. K vybraným problémům učitelského vzdělávání
ISBN
978-80-246-3465-4
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
14-43
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—