Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kooperativní učení ve výuce: teorie - výzkum - realita

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10368129" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10368129 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kooperativní učení ve výuce: teorie - výzkum - realita

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na napětí mezi rozpracovaností teorie kooperativního učení a jeho rozšířením v praxi. Rozpracovanost teorie je prezentována ve třech úrovních: v rovině východisek, v rovině principů a v rovině aplikační. Druhá část článku ukazuje na souvislosti, které přináší zpracovaná teorie pro výzkum reality kooperativního učení ve výuce. Součástí studie jsou výsledky empirických šetření ve výuce na českých školách.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperative learning in teaching: theory - research - reality

  • Popis výsledku anglicky

    The article dels with tension between the level of cooperative learning theory nad its position in practice. The theory level is presented in three lines: the line of baseline theory of cooperation, the line of principles of cooperative learning and the line of application. The second part of the article points on relations within theory and educational research. In the article we can find results of empirical research of the cooperative learning in the Czech classrooms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    67

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    106-125

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus