Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jazyk vědy ve výuce němčiny ve společném základu u humanitních oborů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F17%3A10371811" target="_blank" >RIV/00216208:11210/17:10371811 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jazyk vědy ve výuce němčiny ve společném základu u humanitních oborů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vědeckou komunikací v německém jazyce vědy z hlediska výuky studujících humanitních oborů ve smíšených skupinách na úrovni B2/C1 dle SERR. Vymezuje pojem jazyka vědy a jeho využití, zohledňuje potřeby a dovednosti studujících v bakalářském a magisterském studiu na modelu blended learningového kurzu pro písemný i ústní projev v jazyce vědy, přičemž vychází z mnohaletých zkušeností získaných v jazykové výuce v Jazykovém centru FF UK.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic language in the teaching of German within the core courses for students of humanities

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with academic communication in the german academic language within the core courses for students studying for academic degrees. It defines academic language and its usage. It focuses on the needs and skills of students of bachelor and master studies. The article presents the author&apos;s blended learning course model for written and oral skills in the academic language and reflects the experience with this model in the Language Centre.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    CASALC Review

  • ISSN

    1804-9435

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    97-103

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus