Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Město - prostor - dějepis : Didaktický potenciál městského prostoru ve výuce dějepisu (příklad Českých Budějovic)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10385549" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10385549 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://historieotazkyproblemy.ff.cuni.cz/wp-content/uploads/sites/11/2018/11/Michal_Kurz_89-121.pdf" target="_blank" >https://historieotazkyproblemy.ff.cuni.cz/wp-content/uploads/sites/11/2018/11/Michal_Kurz_89-121.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Město - prostor - dějepis : Didaktický potenciál městského prostoru ve výuce dějepisu (příklad Českých Budějovic)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie analyzuje městský prostor jako specifický typ školního historického pramene a možnosti jeho využití v kontextu dějepisné výuky. Ve zkratce charakterizuje některé koncepty a metody, které se s kategorií prostoru pojí v různých disciplínách (urbánní studia, paměťová studia, historická věda, památková péče) a následně navrhuje několik typů vzdělávacích aktivit aplikovaných na vybrané historické lokality v prostoru Českých Budějovic.

  • Název v anglickém jazyce

    The Teaching Potential of Urban Space in History Teaching (Case Study of České Budějovice)

  • Popis výsledku anglicky

    The study endeavours to analyze the urban space as a specific school historical source and examines its possible use in the context of Czech history teaching. It describes some inspiring concepts and methods connected with the category of space in different disciplines (urban studies, memory studies, historiography, heritage) and suggests several teaching activities applied to the urban spaces in the South Bohemian city of České Budějovice.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60101 - History (history of science and technology to be 6.3, history of specific sciences to be under the respective headings)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Historie - Otázky - Problémy

  • ISSN

    1804-1132

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    33

  • Strana od-do

    89-121

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus