Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Places of memory from the perspective of Linguistic Landscapes in teaching of German as foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106407" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106407 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Erinnerungsorte aus der Perspektive von Linguistic Landscapes im DaF-Unterricht

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wird auf das didaktische Potenzial einer mehrperspektivischen Arbeit mit Erinnerungsorten im DaF-Unterricht eingegangen, indem in die Unterrichtsgestaltung das Konzept der Linguistic Landscapes einbezogen wird, wodurch u.a. ermöglicht wird, bisher noch wenig bearbeitete urbane Räume als außerschulische Lernorte aufzubereiten. Eine solche Unterrichtsgestaltung kommt wichtigen Postulaten kulturbezogenen sowie projektorientierten und entdeckenden Fremdsprachlernens entgegen.

  • Název v anglickém jazyce

    Places of memory from the perspective of Linguistic Landscapes in teaching of German as foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    In the paper, the didactic potential of a multi-perspective work with places of memory the teaching of German as foreign language will be considered, by including in the lesson design the concept of linguistic landscapes, whereby i.a. It will be possible to prepare previously untreated urban spaces as extra-school learning places. Such a lesson arrangement accommodates important postulates of cultural as well as project-oriented and discovering foreign language learning.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů