Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Places of remembrance and linguistic landscapes in German as a foreign language lessons

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F19%3A00118521" target="_blank" >RIV/00216224:14410/19:00118521 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Erinnerungsorte und Linguistic Landscapes im DaF-Unterricht.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Im Beitrag wird das didaktische Potenzial einer multiperspektivischen Arbeit mit Erinnerungsorten (lieux de mémoire) im Fremdsprachenunterricht diskutiert, indem das Konzept der Sprachlandschaften in die Unterrichtsgestaltung einbezogen wird. Dadurch wird es möglich, bisher wenig beachtete städtische Räume als außerschulische Lernorte zu erfassen. Ein solches Unterrichtsdesign kann wichtige Postulate des kulturbezogenen, projektorientierten und entdeckungsorientierten Lernens von Fremdsprachen berücksichtigen.

  • Název v anglickém jazyce

    Places of remembrance and linguistic landscapes in German as a foreign language lessons

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper, the didactic potential of a multi-perspective work with sites of memory (lieux de mémoire) in the classes of German as a foreign language is discussed, by means of including the concept of linguistic landscapes in the lesson design. Thereby, it is made possible to grasp previously little considered urban spaces as extracurricular learning places. Such a lesson design can accommodate important postulates of culture-related, project-oriented and discovery learning of foreign languages.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Tradition und Erneuerung: Sprachen, Sprachvermittlung, Sprachwissenschaft

  • ISBN

    9783339111104

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    251-260

  • Název nakladatele

    Verlag Dr. Kovač

  • Místo vydání

    Hamburg

  • Místo konání akce

    Univerzita Montpelliér

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku