Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

(Nová) vzdělávací role veřejných akademických institucí ve vztahu k veřejnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F18%3A10389119" target="_blank" >RIV/00216208:11210/18:10389119 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    (Nová) vzdělávací role veřejných akademických institucí ve vztahu k veřejnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zaměřuje na vztah veřejných vysokých škol a jiných vědeckovýzkumných institucí a veřejnosti. Sledována je tematika odpovědnosti akademických institucí vůči veřejnosti se zaměřením na jejich vzdělávací roli v širším slova smyslu. Kapitola probírá některé základní momenty a myšlenky z období vzniku a rozvoje moderních univerzit i vybrané současné problémy spojené se současnou vzdělávací politikou (zejména ve sféře evropské vzdělávací politiky). Pozornost je dále věnována vztahu akademických institucí, veřejného prostoru a občanské společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    (New) Educational Role of Public Academic Institutions towards the Public

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter discusses the relationship between public universities and other scientific and research-oriented and the public. The chapter focuses on a topic of responsibility of academic institutions towards the public with a special attention to educational (in a wider sense of term) role of academic institutions. The text mentions some decisive moments and ideas from the era of emerge and development of modern universities or chosen problems of academic institutions connected with current educational policy (especially in the field of European educational policy. Attention is also paid to a relationship of academic institution, public space and civil society.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní učení a transnacionalizované veřejné politiky. Lidský rozvoj v (post)krizové éře

  • ISBN

    978-80-7308-875-0

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    137-151

  • Počet stran knihy

    207

  • Název nakladatele

    Filozofická fakulta Univerzity Karlovy

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly