Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F19%3A10402035" target="_blank" >RIV/00216208:11210/19:10402035 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zvládáme specifické poruchy učení: dyslexie, dysortografie, dysgrafie
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace nabízí systematický trénink dovedností, které jedinci s dyslexií ve vyšších stupních studia potřebují posilovat. Jednotlivé části knihy se zaměřují na techniku čtení, porozumění čtenému, trénink paměťových strategií, zpracování textů, zvnitřňování odborných pojmů, osvojování cizího jazyka, využívání moderních technologií ve výuce. Veškeré prezentované postupy a nástroje patří do kategorie tzv. evidence-based metod.
Název v anglickém jazyce
Coping with specific learning difficulties: dyslexia, dysorthographia, dysgraphia
Popis výsledku anglicky
The book offers a systematic training of specific skills, which individuals with dyslexia in higher levels of their education need to practise. The chapters cover the following areas: decoding, reading comprehension, memory training, writing essays and other texts, note-taking, internalisation of concepts, learning a foreign language, use of ICT. All tools, techniques, and approaches are evidence-based.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů