Sociálně pedagogické metody vedení klienta v centru duševního zdraví
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10431531" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10431531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.email.cz/download/k/ra-Q0_4AhyVZEL-JosEAdJLMChF5woOfPurSa5hO-u23wMEK5XMbiJDHWkmcU2bVmd9yYYU/Socialia%202020_final_elektronick%C3%A1%20verze.pdf" target="_blank" >https://www.email.cz/download/k/ra-Q0_4AhyVZEL-JosEAdJLMChF5woOfPurSa5hO-u23wMEK5XMbiJDHWkmcU2bVmd9yYYU/Socialia%202020_final_elektronick%C3%A1%20verze.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociálně pedagogické metody vedení klienta v centru duševního zdraví
Popis výsledku v původním jazyce
Sociálně pedagogické vedení klienta s psychotickým onemocněním v terénní komunitní péči podporuje rozvoj životních kompetencí. Příspěvek analyzuje vedení klienta v praxi zdravotně sociálního pracovníka v centru duševního zdraví s akcentem na podporu sociálního učení. Stěžejními metodami jsou reflexe, vztahová terapie, pedagogizace sociálního prostředí a edukace. Je třeba reflektovat proces vědomého použití sociálně pedagogických metod a konkretizovat jeho význam během intersubjektivního zpracování reality pro podporu situačního učení.
Název v anglickém jazyce
Social pedagogical methods of client management in a mental health centre
Popis výsledku anglicky
Social pedagogical guidance of a client with psychotic illness in community-based outreach care supports the development of life competences. This paper analyses the management of a client in the practice of a mental health social worker in a mental health centre with an emphasis on promoting social learning. The core methods are reflection, relational therapy, and social environment pedagogy and education. The process of consciously using social pedagogical methods is reflected upon and its importance during intersubjective processing of reality to promote situational learning is concretized. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů