Tonti Michela, Les noms de marque dans le discours au quotidien. Prisme lexiculturel et linguistique
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F21%3A10435643" target="_blank" >RIV/00216208:11210/21:10435643 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cdr4pbOg-3" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cdr4pbOg-3</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1017/S0959269521000077" target="_blank" >10.1017/S0959269521000077</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
francouzština
Název v původním jazyce
Tonti Michela, Les noms de marque dans le discours au quotidien. Prisme lexiculturel et linguistique
Popis výsledku v původním jazyce
Un compte rendu du livre Tonti Michela, Les noms de marque dans le discours au quotidien. Prisme lexiculturel et linguistique. Paris : L'Harmattan, 2020, 209 pp., ISBN : 978 2 343 19971 9.
Název v anglickém jazyce
Tonti Michela, Les noms de marque dans le discours au quotidien. Prisme lexiculturel et linguistique
Popis výsledku anglicky
Review of book Tonti Michela, Les noms de marque dans le discours au quotidien. Prisme lexiculturel et linguistique. Paris : L'Harmattan, 2020, 209 pp., ISBN : 978 2 343 19971 9.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
60203 - Linguistics
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EF16_019%2F0000734" target="_blank" >EF16_019/0000734: Kreativita a adaptabilita jako předpoklad úspěchu Evropy v propojeném světě</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů