Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Křehkost kultury – podněty pro reflexi nejistoty v soudobém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F22%3A10450341" target="_blank" >RIV/00216208:11210/22:10450341 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Křehkost kultury – podněty pro reflexi nejistoty v soudobém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem textu je upozornit na vybrané společensko-kulturní jevy a procesy, které vedou ke znejistění v podstatných otázkách souvisejících se vzděláváním, ale též k ohrožení dialogické podstaty evropské kultury.

  • Název v anglickém jazyce

    The Fragility of Culture - Ideas for Reflection on Uncertainty in Contemporary Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the text is to draw attention to selected socio-cultural phenomena and processes that lead to uncertainty on fundamental issues related to education, but also to a threat to the dialogical nature of European culture.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nejistota ve filosofické, speciálněpedagogické a psycholo- gické reflexi. Inkluzivní škola

  • ISBN

    978-80-7603-332-0

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    55-66

  • Počet stran knihy

    234

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly