Křehkost kultury – podněty pro reflexi nejistoty v soudobém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F22%3A10450341" target="_blank" >RIV/00216208:11210/22:10450341 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Křehkost kultury – podněty pro reflexi nejistoty v soudobém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem textu je upozornit na vybrané společensko-kulturní jevy a procesy, které vedou ke znejistění v podstatných otázkách souvisejících se vzděláváním, ale též k ohrožení dialogické podstaty evropské kultury.
Název v anglickém jazyce
The Fragility of Culture - Ideas for Reflection on Uncertainty in Contemporary Education
Popis výsledku anglicky
The aim of the text is to draw attention to selected socio-cultural phenomena and processes that lead to uncertainty on fundamental issues related to education, but also to a threat to the dialogical nature of European culture.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nejistota ve filosofické, speciálněpedagogické a psycholo- gické reflexi. Inkluzivní škola
ISBN
978-80-7603-332-0
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
55-66
Počet stran knihy
234
Název nakladatele
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—