Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

České děti a mládež jako čtenáři v době pandemie 2021

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F22%3A10457593" target="_blank" >RIV/00216208:11210/22:10457593 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11230/22:10457593

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    České děti a mládež jako čtenáři v době pandemie 2021

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jak pandemie proměnila volný čas dětí a mladých lidí? Do jaké míry konkurují elektronické knihy tradiční tištěné knize? Využívají děti stále knihovny? Jak si mladí lidé představují ideální knihovnu? Na tyto a další otázky odpovídají výsledky třetího opakovaného celostátního průzkumu dětí a mládeže se zaměřením na četbu knih, čtenářské chování, obvyklé způsoby trávení volného času, vlivy rodinného a školního prostředí i na vztah dětí ke knihám a čtení obecně. Reprezentativní průzkum proběhl v roce 2021 a navazuje na průzkumy z let 2017 a 2013.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech children and youth as readers during the 2021 pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    How has the pandemic changed the free time of children and young people? Do e-books compete with the traditional printed book? Do children still use libraries? How do young people imagine an ideal library? These and other questions are answered by the results of the third repeated national survey of children and youth, focusing on book reading, reading behavior, usual ways of spending free time, the effects of the family and school environment, as well as on children&apos;s relationship to books and reading in general. The representative survey took place in 2021 and is a follow-up to surveys from 2017 and 2013.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-275-1378-9

  • Počet stran knihy

    187

  • Název nakladatele

    Host

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy